Stickcafé och spökrunda

Det var extra stickcafé igår. Jag kom dock dit först åtta och var bar med på sluttampen =) Sen gick jag med nystat, nystats mor och nystats son med två kompisar till Speakers och fikade =) Trevligt. När det  var klart blev det tåget hem =)

Eftermiddagen började med tåg hem till föräldrarna. Åt kvällsmat och sedan blev det stan. Vi var i bokhandeln, i te affären och i en indredningsaffär. Sedan blev det till dressman för föräldrarna och jag tog garnbutiken. Fick handlat till mitt garn och te så nu skall det bara postas.

Kvällens hobbyaktivitet blir till att ys fast lappen i kompisens dotters bolero. Gömde göra det igår. Sen blir det fortsatt stickning på diverse projekt. Lite SYTYCK blir det med pulsvärmare och strumpor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0