SIV och SYTYCK 2

Igår fick jag mitt mail från SIV och jag har kommit med. Jag skall dela stuga med mor, A och L. Det skall bli så trevligt. Bäst att nu sätta igång och sticka upp det garnlagret som  jag har hemma, rent tekniskt omöjligt då det finns en del. Samt att spara pengar för att kunna spendera på mer garn. Då när jag har stickat undan en massa och har en massa plats =)

Det visade sig att inte ens alla som mailade prick klockan tio fick möjlighet att komma med. Det är synd. Men förstår att man inte kan vara hur många som hellst. Det skall ju finnas plats och möjlighet till att umgås och bara vara =)

Både jag och mor fick de workshopen som vi önskade. Kul. Det innebär att jag skall lära mig, försöka i allfall, spinna garn på slända. Har ett kit här hemma men det gick inget vidare så jag la ner projekete men nu så kanske jag kan få det att fungera. Sedan blir det So you think you can knit 2 med VisaLisa. Är med i SYTYCK idag och stickar Brodway så det skall bli intressant att sen se vad tvåan blir för något =) Jag skall även ha en snabbkurs i tvåändsstickning under tiden som man åker runt i Göteborgsskärgård. Mysigt =)

Bäst att sätta igång och färdigställa några av de projekten som idag är i full gång. Och det är många =)

Kommentarer
Postat av: visalisa

Nämen vad roligt att du ska vara med mig på lördagen! Vi ska ha skitkul! Jag jobbar fortfarande med upplägget lite, men du kommer att få lite info och en liiiiiiten uppgift att göra som förberedelse!

KRAM

2009-10-21 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0