Sammanfattning av helgen =)

I fredags när vi kom ut till ön var middagen färdig. Det enda som fattades var dillen till gravlaxsåsen och den hade vi med oss. Vi högg sedan in på krabban *mums* När krabban var uppäten och vinet därtill uppdrucket var det dags för presentutdelning. Föräldrarna hade varit i tyskland på semester och hade paket med sig hem till de små barnen =) Prinsen, liksom min bror fick chokladfondue kit. Det var gott. Vi var ju tvugna att prova det på kvällen. Doppade frukt, kex och marsmallows. Jag fick ett kitt med mönster och garn till ett par muddarr. Har stickat volangkanten men sedan tog tiden slut i måndags och igår fanns ingen tid alls. Skall se om jag hinner göra något i kväll (träningsförbud). Jag fick även gott marsipante. Av mig och prinsen fick far en bok om pinsamma pappor i förtidig farsdagpresent. Mor fick två stycken rosabandet änglar som görs på jobbet.. En av kollegornas barn säljer jultidningar i  den hittade jag en perfekt paket till prinsen De största politiska skandalerna så den fick han av mig. Ur jultidningarna köpte jag boken 100 % choklad till mig själv *mums*

På lördagen åkte föräldrarna hem till sig och jag och prinsen blev kvar på ön. Vi var en tur till affären och handlade bröd och sedan gick vi en runda runt halva ön. Skönt med lite frisk luft. Kvällen tillbringades med matlagning och tv mys. Lite korsord gjordes oxå. Så underbart skönt att inte göra något alls. Söndagen gick precis i samma stil som lördagen.

Måndagen hade jag semester så underbart =) tog sovmorgon. Packade i ordning och städade samt gick ner till båten. Var inom föräldrarna och lämnade lite verktyg innan vi tog oss till Kävlinge. Det var tänkt att det skulle tränas på kvällen men så blev tyvärr inte fallet =(

Då var det ju så att jag har träningsförbud. Hade lite ont i mitt öra på lördag kväll. Tänkte inte mer på det då. Men när jag vaknade söndag morgon så hade jag ritkgit ont i örat och kunde inte sova på den sidan. Lika dant på måndagsmorgonen. Ringde till sjukvårdsupplysningen när vi kom hem (som jag lovat mamma) de skulle se om de kunde fixa någon tid åt mig. Det enda de kunde se var en tid på torsdag men det var ju lite länge att vänta så det skulle återkomma dagen efter (läs igår). De ringde vid lunch och hade en tid till mig kl 14. Snabba ryck. Fick ordnat så jag kunde flexa lite. Gick till läkaren och han tittade. Fick lite piller att knapra. Frågade om jag fick lov att träna. Först fick jag ett nej och sedan ett kanske det beror på vad jag träna. Svarade box och army. Fick då ett NEJ ingen träning på ett par dagar =( så ett = tisdag, par = onsdag, dagar = torsdag så på fredag får jag träna igen. På fredag finns det inga passande pass så lörag blir det. Fit fir figth =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0