Garn och Chokladpaket

Igår när jag kom hem från jobb låg det en avi i lådan. Räknade snabbt ut (och hoppades på) att det skulle vara mitt garn och chokladpaket. Och det var det. Paketet kom från E. Tack så jättemycket. Garnet är perfekt. Vet exakt vad jag skall sticka för något. Strumpor då givetvis men även exakt vilket par =) Chokladen skall jag ta med ut till Hven när jag och prinsen skall dit och ta det lugnt så har vi något gott att njuta på.

På tal om strumpor så har jag nu gjort första tån i SYTYCK utmaningen men änså länge är detbara en färg inblandad. Nästa färg kommer på nästa varv *nervös* Men det skall nog gå bra, eller :P

Blir inte klok på det här med bilden här inne. När jag kollade bloggen hemma så fanns det ingen bild på mig i hörnet men här på jobbet finns det. Men det är inte den bilden som jag vill ha där. Jobbigt men det löser sig nog.

Idag blev det ingen morgonrudna för min del. Orkade helt enkelt inte. Men det är så det kan vara. Får se om det blir någon i kväll i stället. Annars så skall kvällen ägnas ut att sticka och plugga tyska =)

Kommentarer
Postat av: Maria J

Hej Ida!



Jag fick också mitt paket idag. Tack så mycket för den goda chokladen (speciellt mjölkchokladen med lime och chili är riktigt mumsig), och tack för sockgarnet i "min" färg. Jag är glad och nöjd! Tack! :-)



kram Maria

2009-10-13 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0