Torsdag och snart helg igen

Nu är det torsdag, igen. Vart tar tiden vägen? Den bara försvinner. Men men.. Det är som det alltid brukar vara med andra ord =)

Igår var det box på träningen. Mycket trevligt. Fick en rejäl omgång av A. Fast j ag tror att jag slog lika mycket tillbaka på henne =) Dessutom så gick vi rullebör på uppvärmningen och jag orkade gå genom hela salen, själv så är jag lite imponerad över det =)

Vad gäller stickningen så är det endast min sjal som jag stickar på. Han nästan dit jag önskade igår. 2 varv kvar och bara ca 900 maskor :P Men det borde jag lätt kunna fixa dels på rasten och dels på lunchen. Sen blir det till att kontrollräkna så jag har mina 478 maskor på varvet och sen sätta igång med spetskanten. 30 varv där och sen är den klar =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu borde du ha fått ditt te & garnpaket av mig, annars blir jag orolig..

2009-11-26 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0