Strömavbrott och mycket irriterad

När jag och kollegan C hoppade av tåget i Kävlinge så sa vi "oj vad det var mörkt". Tänkte inte så mycket på det utan hämtade min cykel och cyklade hem. Konstaterade då att det inte var någon gatubelysning igång. Min tanke var då att det var något fel på deras sensorer då det lös i fönstren hos pensionärerna. Hemma var allting oxå helt mörkt. Då började jag koppla att det nog var strömavbrott på gång. (Pensionärerna hade då givetvis levande ljus hos sig). Letade upp ficklampan och alla ljus som jag hade hemma. Hade först tänkt att strunta i att plugga idag men det fanns ju inte så mycket annat att göra när man inte har någon belysning =) En hel del tyska har det altså blivit. Och kvällen är inte slut än.

Har problem med att få e faktura på min mobiloperatör. Tre tar nämligen 24 kr för varje faktura som de skickar ut. Jag har varit i kontakt med dem 4 gånger nu och varje gång man kontaktar dem så får man olika svar. Min bank har oxå varit i kontakt med dem men inte det har hjälpt heller. När jag får samtal från banken som säger att nu har vi pratat med dem du skall bar auppge ditt konto så fungerar det sen och jag då ringer till tre och ger de nummert och då får som svar att nu är det fixat. Inte tolkar jag det då som att "vi skall felsöka och se vad som blev fel med din registrering och du får nu gå in och göra en ny". Gah.... tre olika personer snackade jag med idag. Olika svar från alla. Provade göra en ny förfrågan idag. Funkar inte det så lutar det åt att jag byter operatör även om jag har månader kvar. Både bror och prins skall byta så fort som deras abonemang löper ut.

Lite stickat har det blivit men inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Strömmen kom väl sen. Hur gick det att sticka i stearinljus?

2009-11-11 @ 08:26:21
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0