Söndagsmys med prinsen och Gilbert Grape

Morgonen har inletts med att det har tvättat en massa, tråkigt men nödvändigt. Men för att göra det hela lite roligare så har jag och prinsen sett på Gilbert Grape. Första gången jag sett den. Det var en mysig morgon. Jag har fått stickat en del på mina SYTYCK strympor. Det är så skönt att jag har kommit en bit på dem.

Igår kom liten bror på oväntat besök. Det var trevligt. Vi åt pizza och såg på film. Mysigt. Även då blev det stickat en del. Och årets första julmust dracks *mums*

Nu skall jag och prinsen gå ut och gå en runda och på vägen hem skall vi gå via ICA och handla middag. Köttbullar med kokt potatis och brun sås *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0