Man hinner faktiskt med en hel del =)

Detta var vad som skulle göras idag

* Fixa med gårdagens tvätt så att det är urvägen
* Bädda MED överkast och alla djur på sängen (brukar skippa överkaste normalt sett)
* Fixa med mitt Garn och te paket
* Fixa med ett vykort som skall till USA
* Handla
* Springa ut med vanliga sopor och papperssopor
* Plocka iordning mina stickprojekt från soffan

* Plugga tyska

Till det har det tillkommit
* Bär ner väska
* Sy i namnlappa i en bolero

* Skaka mattor

Och med tanke på antalet överstrykningar så känner jag mig faktiskt ganska nöjd med vad jag har åstadkommit och prinsen är inte på väg hem än så =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tänk ändå, med lite variationer (utom punkten om läsa tyska) så är din och min ska-göra-lista ganska lika! Och visst ÄR det härligt när man har flyt man man kan stryka över det ena efter det andra!

Hoppas du får en skön kväll, det tänker jag ha! :-)

2009-11-01 @ 17:20:54
URL: http://cecilias-sida.blogspot.com//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0