Kul kurs och present

Igår var det sminkkurs för min del. Det var trevligt. Nu skall jag bara se till att öva på det så att jag sedan kan lägga fin makeup själv =) Det är nog inte det lättaste. Tur att julbordet på söndag är på eftermiddagen så jag hinner öva lite.

När jag och prinsen kom hem från Lund visade det sig att jag fått present från prinsen. Han hade köpt den nya Harry Potter filmen så på lördag kväll är det Harry Potter och Halvblodsprinsen som gäller *längta*. Sitta där och dricka te och förhoppningsvis vara nästan helt klar med min sjal.

I övrigt så väntar jag på mitt garn och te paket. Har inte hört något och inte sett något. Men det kommer nog snart *hoppas* Inte för att jag egentligen behöver mer te utan för att det är så kul att få paketer :P

Det blev inte så många varv som önskat igår =( Det fanns helt enkelt inte tid till det. Synd att man inte har obegränsat med tid till sina fritidssysselsättningar =) Har nu i snitt 52 maskor mellan mina markeringar och jag skall ha 60 vilket innebär att det är 16 varv kvar innan det är dags för kanten och kanten består av 30 varv ungefär. Det kommer bli så spännande att se hur den ser ut när den är klar. Just nu är den mest ett bylte. Aja… bara att skynda sig och sticka på. Ännu finns det hopp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0