Helg och ett nytt projekt =)

Nu är det lördag morgon. Skönt. Jag skall nu sätta igång och äta frukost nummer 1. Sedan blir det till att ta sig iväg till Furulund och ha ute Army med de andra =) F*n såg nu att passet var inställt =( varför då!! Nu blir det ju bara frukost nummer 1. Då får vi ta den goda osten till lunch i stället. Och ingen träningen blir det heller =( Kanske borde ta mig ner till gymmet och köra något där istället. Det enda passet som finns idag där är spinning och det är inte min favoritträning. Får tänka på hur jag skall göra.

Började igår på ett par Rick strumpor ur Cookie As Sock Innovation. Valde ut de två mönstret som jag tyckte bäst om i förhållande till garnet sen frågade jag prinsen vilket garn och vilket mönster som var snyggast ihop och vi båda var inne på samma spår. Det oranga garnet från Opals höstkollektion tillsammans med Rick mönstret. Dock var jag så trött igår att jag bara kom till halva mudden men det går att åtgärda idag. Skall nu surfa in på Ravelry och kolla in hur de andras Rockstrumpor ser ut och gottamig i att jag snart kommer ha et par jag själv. Eller snart och snart. Men om ett tag.

Sen blir det till att  byta om så blir det ett gympass i stället även om Army varit mer lockande. Jag var på väg in och skulle anmäla mig i morse men såg då att det var inställt. Orsaken till att jag inte vågade anmäla mig tidigare var att jag fortfarande har ont i min arm efter svininfluensasprutan för en vecka sedan. Men nu känns det bättre även om det känns.... Ajja men nu blev det styrketräning i stället och det överlever jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0