Då var första julbordet avklarat

Julbord var det igår. Det var okej. Jag har varit på bättre julbord men samtidigt var det ganska trevligt. Dessutom så fanns det inte så extremt mycket att välja på så man slapp känna sig allt för uppblåst och däst. Mina bordskamrater var trevliga att diskutera med, mamma, pappa och prinsen =)

Jag har idag kommit ½ varv på min sjal. Måste göra MINST två varje dag för att bli klar i tid. Får helt enkelt sitta med den där hemma i kväll. Jag som hade tänkt att pyssla med lite annat. Prinsen har ju satt mig på träningsförbud idag =( På grund av att jag snorar och är hes i halsen. Ingen bra kombination med träning enligt honom. Så kanske finns det där en möjlighet till att jag hinner göra lite sjal.

Helgerna fram till jul är 3 till antalet. Den som kommer nu då är det julbord. Jag skall under dessa tre helgerna hinna färga garn =) koka sylt och göra julgodis *mums* Får se hur jag kan få ihop det. Kanske kan ta sylten till helgen. Skall ringa min svägerska och höra om hon har tid och möjlighet att hjälpa till med julgodiset. Hon frågade i vintras om hon inte kunde få vara med nästa gång =) Jag och prinsen borde även åka upp till Hässleholm för att fixa med bilen så att det blir klar någon gång… Massa att göra och ingen tid… Jag säger då det :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0