Att kravla runder i en blöt sandlåda...

... man blir aningen (=läs jätte) grusig och ett alldeles underbart sätt att börja helgen med =) Det var Army Outdoor i morse. Alltid lika kul. Det var till att gå krokodil. Ligga ner i sandlådan. Springa runder i sandlådan. Asa folk i sandlådan. Mycket sandlåda. Hoppa guttaperka rent allmänt =)

När det var dags att åka hem upptäckte jag något som var mindre skoj. Punktering på cykeln. Det är något som man har i denna kommunen jämt och ständig. Bara till att vara duktig och lämna in den till Tures här i byn så är den till att hämta på måndag kväll utan punktering.

Efter armyn såg jag och älsklingsprinsen film. Vi såg på Patrik 1,5. En jättemysig film. Den rekommenderas.

Jag har även varit och tagit min Svin influensaspruta. Jag hade inte tänkt att jag skulle ta den men mamma tyckte och som snäll dotter som man är så har jag nu tagit den. Det är en hel del folk som har blivit dåliga av att ta den. Hoppas att jag är kry i morgon då vi skall till Ikea och fixa lite bokhyllor, ljus, mattor och annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0