Stickcafés tisdag

Iadg är det stickcafé. Det skall bli roligt. Undra vem som kommer att komma. Har för mig att mor inte skall dit. Dock måste jag gå en timme tidigare idag. Det är ju melodifestivalskvartfinal idag och det skall ses med prinsen och vännen L. Lite stickat kan det nog bli till det oxå. Och förhoppningsvis lite bloggläsning om nu internet villl sammarbeta vilket det inte ville alls i morse.

Igår efter träningen blev det stickat lite lite på mina strumpor. Var och är helt slut i mina armar. Det är tur att jag har armstöd på stolen annars så hjade de trillat iväg långt ner. suck. undra hur detta skall gå och sen stickcafé men men det blir nog bra =)

Annars så händer det inte så mycket för min del. Har inte hittat något nytt som jag vill börja sticka på vilket kanske är bra då jag redan har en massa pågående projekt. Aja, den som lever får se. Förr eller senare så börjar jag på något nytt och det brukar bli förr :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0