Sjalen växer och klipp och klistra

Min candle flame sjal växer sakta men säkert. Det är så skoj att se. Jag har inte bestämt mig för hur lång jag skall göra den men en bit till blir det garanterat =) Jag vill ju ha sjalen stor så jag kan vira in hela mig i den. 


Igår var det som sagt scrapbookingpyssel på fars jobb. Det var trevligt. Jag fick gjort ett jättesött kort till farmor som hon skall få på söndag. Hon fyller ju år på lördag. Skall försöka kombinera ihop ett grattiskort nu i veckan till svärmor som fyller år på tisdag. Får se hur det kommer att gå.


Oh... jag vill ha en massa fina stämplar att leka med. Funderar på om jag skulle ta och åka till Panduro på lunchen och se om de har de som jag efterfrågar. Skulle ju kunna kolla nätet med först så att det inte blir dyrare än nödvändigt. Fast å andra sidan så behöver jag ju inte egentligen några stämplar alls. Vill dock ha en som det står Grattis på. Det har man alltid nytta av =)


Idag är det onsdag och då är det box. Det blev ingen för mig förra veckan då vi åkte till ön då, oj är det en hel vecka sedan... Det skall bli kul att få larma till ordentligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0