Helt slut idag

Idag är det ingen bra dag. Gick och la mig i vettig tid igår men i morse så orkade jag precis assa mig upp ur sängen och ta mig in till tv soffan somnade där igen. Efter ett tag fanns det inte så mycket att välja på mer än att gå upp och det tog emot. Kände mig trött och hänging och ont i halsen hade jag. Passade på att ta tempen som visade på 37,0 grader. Det låter inte så mycket men om man normalt har 36,2 är det en bit över det normala. Fick därför ta tåget till jobb och inte cykla som jag brukar =( Men men nu är jag här så får vi se hur det går =)

Igår började jag sticka på undersidan av iorstrumpan. Kom inte så långt men det är lite på väg i allafall. Det innebär inte att ovansidan är klar menvill göra lite på undersidan så att jag kan veta när jag skall sluta med två färger och sen gå över till en i stället och göra nosen.

Det var box på schemat igår och det känns idag. Jag är helt slut i armarna idag med. Oj oj. Tur att jag har planerat kvällens aktivitet med omsorg. Ligga i tv soffan och inte göra något alls. Och detta till något program som man inte behöver ägna jättemycke uppmärksamhet åt =)

Kommentarer
Postat av: Mor

Kan det inte vara så att du tränar/anstränger dig för mycket? man kan bli trött av för mycket aktivitet också! Kram

2009-05-14 @ 14:38:01
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0