Det blir bara värre och värre

Dagens träningsverk blir bara värre och värre. Nu gör det ont på riktigt och jag har problem med att sträcka ut armarna. Benen och ryggen har också fått känna att de lever *puh*


Jag var med ett par kollegor på Nova idag på lunchen. Det resulterade i Elvis - bäst i test boken. Nu har jag bara tre böcker av de stora kvar och sen 2 av de små sen är min samlig komplett. Dock tror jag att det kan vara ganska svårt att hitta åtminstone de andra finns att tillgå på nätet. Och nu såg jag att det skall komma två nya Elvisböcker. Kanske skulle göra en räd och beställa alla på en och samma gång.


Det är fint väder ute och jag borde gå ut och gå en runda men istället så kommer jag vara enormt tråkig och sätta mig och sticka i stället. Träningsverken skall hållas i schack så mycket som det går med tanke på boxen i morgon =)


Längtar till kvällens melodifestivalstittande med stickning. Hoppas jag kommer riktigt många varv. Dessutom är det kanske nästan dags för mig att börja på ett par nya strumpor snart. De jag gör nu är ju strax klara =)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Nejmen gud vad fin blogg du har. Vilket tema har du som grunddesign? :)

2009-05-12 @ 15:04:30
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0