Paket

Jag har fått ett paket *glad* skall hämta ut det på posten idag. I avsändare står det bara Täby så jag misstänker starkt att det är mitt mixa och matcha paket =)

Igår fick jag gjort klart en av hälarna till faster Ms strumpor. Hoppas på att få gjort den andra hälen idag sen är det bara slätstickning för glatta livet tills de är lagom långa. Kanske kan bli klar med de i helgen men det tror jag knappast. Så mycket skoj är det inte på tv och det är väldigt svårt att scrapbooka och sticka samtidigt.

Fick gjort en sida till klar i scrapbooken. Nu är det bara 5 sidor kvar samt att fixa med alla lyckönskningarna och agendorna och sen klistra in allt. Jag är nog sysselsatt ett tag till låter det som =)

Frukost på jobbet nu *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0