Paket till mig =)

Igår när jag kom hem låg det en avi på köksbordet. Ett paket till mig. Det är alltid välkomnat =) Skall hämta det på vägen hem från jobbet. Jag misstänker att det är mitt hemlispaket =) På vägen hem blir det 4 stycken ställen som skall besöka
* Handelsboden, hämta paket
* Tures cykel och sport, lämna punkterad cykel
* Finsmakaren, kaffe till garn & kaffe (Prinsen tyckte inte man kunde ta zoegas)
* Ica, hämta paket

Hemma blir det till att fixa med tvätten som ligger, tömma byrån så jag kan få en ny och disken. Ser så fram emot att bara sitta framför Antikrundan sen och titta på den. Är helt slut i kroppen.

Känner mig för övrigt jätteduktig när jag bara stickar på gamla saker och inte börjar på något nytt. Minst ett gamalt projekt till sen så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0