Måndag morgon

Det blev ingen runda för mig i morse. Prinsen var hemma så det blev till att umgås med honom i stället. Vet inte när han kommer hem igen =(

Idag är det full rulle för min del
* Jobba
* Till Nova på lunchen
* Jobba
* Träna
* Pyssla

Jag måste få tag på självhäftande skyddsplast och ett transparant papper för att kunna göra klart mitt bröllops album. Men det tar jag tag i på torsdag. Jag har många sidor kvar som jag kan göra utan det =) Tror att jag har 6 sidor kvar att göra och det tar sin lilla tid så =)

Idag skall jag få en roomie på jobbet. Skall bli trevligt. Det börjar tre nya idag och en av de skall sitta med mig =) Nu skall jag se om jag kan få in maten i kylen samt hämta lite vatten.


Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej!

Nu har jag varit duktig o betalt in till SIV o jag har anmält mig till B:2 och till C

´Tur att jag skrivit upp det

kram

2009-03-02 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0