I övermorgon - nedräkningen har börjat

I övermorgon bär det iväg till Grötö och Stickfest i Väst. Det är inte klokt vad tiden går fort. Vart har den tagit vägen? Nedräkningen har definitivt börjat. Sitter och filar på vad ajg skall ha med för något. Har dock inte blivit så mycket klokare men det kanske jag blir allt eftersom att tiden går =)

Hade ett intressant samtal på jobbet igår med en av våra kunder. Efter att jag hade hjälpt henne med det som hon önskade få hjälp fortsätter diskussionen
K - Ursäkta om jag är frågvis, men skall dina föräldrar sälja sitt hus
J - Jo det skall de
K - Min dotter är på jakt efter ett nytt hus. De har precis fått barn och det de har är för litet
J - Huset är stort och fint. Det ligger i ett barnvänligt område med lekplats på ena sida huset och en lite gräsplätt på andra sidan...

Mycket intressant samtal.. =) Definitivt annorlunda. Normalt brukar vi bara få frågor om hur vädret är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0