Helgen i korthet

Så här var min helg, i korthet. Alla fina bilder som togs finns fortfarande i kameran så =S

Fredag:
Träning och tvätt och sen till tåget. Mötte Annicka på stationen i Landskrona. Tog tåget till GBG. På stationen såg vi folk som vi misstänkte skulle med till SIV. Hoppade på bussen och fick veta tt de inte tog kontanter, irriterande, fick springa tillbaka till en automat och fixa en enkelbiljett (med kort) sen buss till första båten, båtresa, liten promenad och sen en båtresa till. Då var vi framme på Grötö. Där blev våra väskor körda till Västerhavet där vi bodde =) Chekade in och fick en söt stuga. Delade med Annicka och Eva i Halmstad. Sen blev det middag och lite småstickat vid bordet.

Lördag:
Frukost. Mina roomies hade sedan workshop hela dagen. JAg hade fri förmiddag så jag tog en promenad på ön och satte mig sedan på torget. Stickade och köpte lite garn. Det blev lunch efter det och sedan workshopen "Keltiska virvlar och knutar" mycket intressant kurs skall prova den på riktigt sen =). Efter workshopen var det "förfest" i vår lilla stuga och sen middag. Under middagen var det knitbattle. Det bordet jag satt vid var det stora vinnarbordet. Jag kom låååångt ner i listan men lika glad är jag för det =)

Söndag: Det blev frukost och sen till torget. Jag hade färgning av garn med kool aid. Jättekul. Kommer definitivt göra det igen =) sen blev det handlat lite mer garn :P Lunch och sendan en runda till runt ön. Dagens andra workshop var avmaskningstekniker så nu har jag äntligen lärt mig picot avmaskning =) sen var det dags att packa i ordning och åka hem. Vi gick ca 17,15 från västerhavet. Det var Båt, båt, buss, tåg, tåg innan jag var hemma i Kävlinge kl 23,15. Prinsen var så söt och mötte mig på stationen =)

Igår fick jag nystat mitt trasselgarn.. Idag skall jag göra det till en härva igen för att sedan kunne göra det till ett nystan så jag kan ta ur båda ändarna =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

En riktig toppenhelg var det verkligen och det var jätteroligt att träffa dig!

2009-03-31 @ 18:26:03
URL: http://stickamera.se/blogg/
Postat av: Kerstin

Jag saknar uppdateringen nu på morgonen. Hoppas det gick bra hos tandläkaren. Kram

2009-04-01 @ 08:04:43
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: Bente

Verka ha varit en toppen helg .Hoppas på fler tillfälle . Vill se bilder .

2009-04-01 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0