Bio + stickning

Det gick aldeles ypperligt att sticka på bion igår. Kom flera cm på mina strumpor som skall ges till faster M. Eftersom det är ett par strunpor som stickas i slätstickning är de ganska tråkiga att sticka... men under bion gick det jättebra för där går det inte med några komplicerade stickningar. Började på hälenpå tåget på vägen hem så  =)

Har börjat på en kofta i alpakka åt mig själv. Ett stort klädesplagg till mig *huu* tänk om det inte kommer att passa?

Trots att det har varit ledigt i två dagar så har det inte blivit så mycket stickat. Det finns en huvudsaklig orsak till detta och det är mitt och prinsens bröllopsalbum. Vi fick det av kusin M i present och nu håller vi på att fylla ut det med bilder och tankar från våra gäster. Det är jätteroligt men det tar sådan tid. Har kommit totalt en sida framåt under helgen och då är jag inte helt klar heller....

I kväll är det Bones på tv och då kommer det bli 1 timme stickning sen är det tillbaka till scrapbooken igen. Det känns så skönt när man ser att det man gör blir bra och att det går framåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0