Stickcaféstisdag

Idag är det tisdag med stickcafé. Och jag kan gå dit med gott samvete. Prinsen har sista nämndmötet för terminen idag så han är inte hemma. Det enda som gör att mitt samvete inte på riktigt kan gå dit är att jag borde vara hemma och städa och plocka inför helgen då vi skall få möbler från föräldrarna.


Jag kom en bit till på mina godisstrumpor så min förhoppning är att de skall bli klara till helgen. Skall för övrigt gå på bio då med prinsen och vi skall se Dan Browns Änglar och Demoner. Har även eventuella planer på att gå på WWKD i Landskrona men det får vi se om jag hinner då jag skall packa kartonger hos föräldrarna.


I söndags var det också packning av kartonger då blev det 5 stycken med böcker. Jag har en stark känsla av att jag och prinsen måste köpa oss en ny bokhylla så att vi får plats med alla. Som tur väl är så skall 2 förvaras i källaren så länge då det är barnböcker. Får se hur många mer boklådor det blir sen då det finns mer att gå igenom.


Annars så händer det inte så speciellt mycket. Håller på att läsa Livets aviga och räta. På svenska denna gången. Har bröjat på den på engelska men jag kom inte så långt. Kom aldrig in i boken men nu så går det bättre. Den är delvis knepigt skriven även på svenska så det kan förklara saken varför det var än knivigare på engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0