Såhär firades midsommar 2009

Torsdagen inleddes med ett träningspass och sedan blev det jobb. Jag åkte sedan hem och packade. Tog prinsen med mig och vi åkte ut till ön. På väg ut till ön var jag inom stickcafét på uppdrag av mor och sedan blev det båt. Framme på ön blev det korvprovning =)


Fredagen inleddes med frukost och sedan kom farbror Nilsson. Det blev då grillad kyckling. Det var sedan planerat att vi skulle gå ut och gå men vädret tillät inte sådana aktiviteter så det blev stickning och tv mys för hela familjen. På kvällen åts det sill och nubbe. Det blev även en liten runda runt ön. Efter rundan blev det jordgubbar med tillbehör.


Lördagen inleddes med frukost och sedan blev det drivingrangen. Det gick hyfsat för min del. Prinsen var betydligt bättre än mig. Efter det så blev det middag. Efter middagen gick jag och Fredrik en lååång runda runt hela ön. På kvällen blev det jordgubbstårta, riktigt gottigt.


Söndagen hände det inte så mycket. Det blev frukost och sen traskade jag och prinsen till båten och tog oss till Kävlinge. Hemma så mådde Prinsen dåligt så han tog det lugnt medan jag gick ut en runda. Gjorde sedan middag och åt jordgubbar. Det var inte helt illa =)


Nu har jag varit ute och plockat fläder. Det skall kokas saft i kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0