Hyfsat back in business

Då är jag hyfsat tillbaka på banan. Har fortfarande lite feber men inte mer än att jag står ut med det. Värre är det med hostan och nysningarna men men vi får se hur det går.

Idag är det stickcafé och dit vill jag gärna. Jag behöver ett nystan vitt strumpgarn samt 7 + 7 små knappar. Vi får se om jag orkar åka dit eller om det blir till att sitta hemma framför tvn och göra inget alls idag.

I måndags hade jag Pottermaraton, i tisdags blev det Stig Helmer och igår såg jag halva Peter Pan. Är så trött på att sitta hemma framför tvn och inte göra något.

Lite kreativ har jag dock varit. Hittade två små nystan som jag inte visste vad jag skulle göra med så det blev en liten liten kofta. Snabbstickat var det. Det tog två dagar att genomföra. Jag har fler sådana smånystan så det blir kanske fler små koftor.

Aja, nu är det dags att göra något vettigt. Se om det finns några folk som vill prata med mig i telefon i denna arla morgonstund

Kommentarer
Postat av: Mor

Är du på jobbet?eller? Du kan väl visa en bild av koftan. Hoppas vi ses ikväll. Jag ska måla så jag hinner inte med stickcaféet. Kram

2009-06-04 @ 08:27:25
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0