Semestern är i full gång =)

Nu är min semester i full gång och det är så skönt. Fast än så länge känns det lite mer som en lite längre helg. Har inte riktigt förstått att jag skall vara ledig i ca 20 dagar till. Det är sjukt länge =)

Än så länge har semestern bestått av Karneval i landskrona på lördagen med Svenska Akademien =) och allt som hör kraneval till. Söndagen tillbringades på ön, underbart att bara ta det lugnt. Morgondopp blev det både söndag och måndag. Måndagen tillbringades annars i Kävlinge med att städa en massa. Fast städa blev det inte utan mest röja.

Igår var vi i Ängelholm hos mors faster och idag skall vi bege oss till någonstans i Blekinge till en faster till svärfar. Det skall bli trevligt att se lite mer av Skåne och angränsande län =)

Vad gäller stickning så är det faktiskt bara stickat på mina semesterstrumpor och det har gett utdelning. I dagsläget har jag gjort lite mer än halva skaftet och det går framåt. Jag ser fram emot att komma en bit till idag. Det blir svärfar som skall köra bilen och det skall tydligen ta ett tag =) så det blir sticktid för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0