Nya byten =)

Det ligger just nu uppe två nya byten på stickameras hemsida. Oh vad kul =) Jag vill vara med i båda. Skall bara övertala herr prins om det också =) Men det brukar inte vara så svårt :P

I morse var jag för första gången på länge ute och gick min morgonrunda. Och det var skönt, så skönt =) Dock blev det inte det inte min vanliga runda utan min "gamla" runda, men det heter ju att omväxling förnöjer =)

Det blev middag på Old Times i lördags. Kött, potatis och sås var gott men grönsakerna var ingen höjdare =S

Igår söndag hände det inte så mycket. Vi fixade en del med lite kort vi hade där hemma. Såg på Kalle och Chokladfabriken. Jag gillar den filmen. Till det blev det stickat på 1/2 par strumpbyte. Jag är snart klar med hälen så det går framåt =) Har ännu inte brytit mitt nyårslöfte om att sticka klart minst tre grejer innan jag börjar på något nytt. Jag känner mig ganska duktig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0