Fick två paket igår *lycka*

Igår fick jag två paket i brevlådan. Eller, det var bara det ena som var där det andra fanns på posten här i byn.

I det som fanns i lådan var det vantar från min vantbyteskompis. Så fina och sköna de är. Invigde de igår när jag tog cykeln ner till byn för att hämta ut det andra paketet. Det var ett nybörjarkit från www.spinspiration.se  med tanke på att jag beställde det i tisdags så var det snabbt jobbat. det var så fint. Så nu har jag något nytt att pyssla med.

Under antikrundan igår stickade jag på min 1/2 pa rstrumpor byte. När jag gjort alla ökningarna vid tårna såg inte min strumpa lika dan ut som den som Dödergök hade stickat åt mig. Hade missat en rad i mönstret så det var bara til att riva upp och göra om. Men men... det är s det blir ibland.

Kom nu på att jag i helgen måste fota mina färdiga projket. Det är ju mycket nu. Med paketen då givetvis. Måste bara komma ihåg =)

Snart är det dags för veckans sista arbetsdag och i morgon är det balen. Måste fixa en del grejer idag till den men det får jag ta i kväll. Nu är det snart dags att åka till jobbet och vara lite nyttig =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad glad jag blir då jag läser att du tycker om vantarna och att de passar.

2009-01-16 @ 14:34:41
URL: http://maxaochlinus.wordpress.com/
Postat av: Julia

Skoj med bal!

2009-01-18 @ 00:17:43
URL: http://firebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0