Äntligen skall vi få kyl igen

Idag, äntligen skall vi få kyl igen. Det har vi inte haft sedan innan jul Eller egentligen har vi haft kyl men den har varit så kall så att alla varor i den, i princip, har fryst i sönder. Inte jättekul. I morse blev det till exempel inte den frukost som jag hade tänkt då min fil var djupfryst!!

Mätte min december strumpa nu och såg at jag kommit längre än vad jag hade räknat med. sådant är trevligt. Dock funderar jag på hur jag skall göra för att få tån snygg. Måste göra lite ändringar för att få det så som jag önskar. Men det är inget som inte går att rätta till =)

Nu skall jag förbereda inför jobbet. Skall hämta vatten och höra med A om jag får låna hennes bil till ett ärende på fredag. Håll tummarna för att det skall gå.

Kommentarer
Postat av: Far

FRÅGA:

Vad är december struma? Ny sjukdom eller?

2009-01-13 @ 18:56:27
Postat av: Far

FRÅGA:

Vad är december struma? Ny sjukdom eller?

2009-01-13 @ 18:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0