Tandläkeplågeri....

Idag  blir det ingen bullfrukost för mig på jobbet. Jag skall iväg till tandäkaren och få en jacketkrona på en av mina frantänder. Det är inte något som jag ser fram emot.... Tror det kommer göra ont och det vill man ju aldrig.... Får återkomma under helgen med resultat och se vad de säger...

Igår var det stickcafé och ett billigt sådant. Jag köpte aldrig något garn. Jag är förvånad på mig själv även om mannen har gett mig garnköpsförbud :P Hittade en söt tröja som jag vill sticka. Eller en topp är det egentligen och 200 kronor kostade material och mönster. Det är inte dyrt. Måste bara övertala mannen först :P

Jag glömde ju givetvis att skriva ut informationen som jag hade om min hemlis så därför kunde ja ginte införskaffa något till henne. Men det löser sig det finns ju tid ännu =) Har dock ingen aning om vad som skall inhandlas där men det kommer nog med tiden :P

Usch.. nu är det dags att göra sig i ordning för att gå *vill inte*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0