Tack så jättemycket min Prins

När jag och prinsen kom hem från middagen hos föräldrarna i söndags fanns det en stor korg i min säng i sovrummet. Den innehöll 5 olika sorters te. Just nu sitter jag med en av dessa teerna och försöker att kurera min hals. Det är ett jättegott te med citron och mint smak.

Igår var jag helt slut så det blev inte mycket stickat. Somnade i soffan kring halv nio och innan dess hade det blivit bad och middag.

Idag är det stickcafé jag vill dit men får se om jag orkar. Näsan är igenkorkad, huvudet gör ont och halsen river. Usch.... Men men det kommer nog gå över.... Teet är ju så gott. *mums* Kanske skall gå och fixa frukost med.

Lunch skall jag äta med prinsen idag. *längta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0