Stickcafés torsdag

Det känns jättekonstigt att skriva stickcafé tillsammans med torsdag. Fram tills nu har det endast varit tisdagar men det kan man nog vänja sig med. Det enda som är ritkigt negativt är att jag missar Antikrundan. Får flörta extra mycket med min prins spelar in det åt mig.

På stickcaféet skall det inhandlas garn till garn och te bytet och sen även strumpgarn till faster M. Har det perfekta mönstret till henne så nu skall de bara stickas oxå. Håller även på med en lite överraskning och den är förhoppningsvis klar i dag =)

Har laddat ner Hemlis 5 frågorna och tänkte under dagen fylla i dem. Det är ju så kul att få paket på posten.

Kommentarer
Postat av: M

Hej skåningar!



Hoppas ni har det bra.

Har tyvär inte jobbat så bra på mina vantar måste nog repa upp det lilla jag gjort efter att ha upptäkt att dom bara blir bredare och bredare, men se mig inte som ett totalt hopplöst fall för jag håller faktist på att göra en babyfilt som jag bara ska vikra en kant på sedan är den klar.

Ville bara också säga att den dryga marmeladen är slut, det är far som älskade den nu är den slut.



puss och kram

2009-02-12 @ 12:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0