Spinningbok och slända, tack Barbro

I förra veckan fick jag ett mail av Annicka att Barbro på stickcaféet hade läst i min blogg att jag var på jakt efter en bok om spinning så i torsdags på Stickcaféet när jag träffade henne fick jag låna en bok och även en topptyngd slända. Trevligt trevligt. Får försöka mig på det nu igen när jag har fler instruktioner :P

Det blev inget stickcafé för mig igår även om jag ville. Ibland blir det inte som man har tänkt sig =( Näsan var förkyld så då finns det inte så mycket att göra. Det är inte kul att sitta på stickcafé med en massa andra och nysa och snora... Fick sitta hemma och snora med prinsen och en kopp te i stället =)

På tal om te så skall jag idag, för hoppningsvis, fixa det sista till mitt garn och te byte så jag kan posta det i morgon. Hoppas att affären har det jag söker och att jag hinner ta mig dit på lunchrasten. Man vet aldrig hur lång tid saker och ting tar.

Har för övrigt tagit itu med mina dominostrumpor. Jag får inte mönstret att stämma med beskrivningen. Det är mycket förvirrande. Men men... Får ta och kolla en extra gång och räkna. Kom nu på att jag kunde ta en skärmdump på strumpan så kan jag lättare se och räkna och då kanske även hiotta vad jag har gjort för något fel eftersom att de inte blir rätt...

På grund av snörvlande så är även dagens träning inställd *snyft* jag som vill boxas. Men har sett till att anmäla mig till nästa veckas fight. Även jag vet om att det är dumt att träna innan man är helt frisk. Även om det är frestande =)

Tittade i mitt garnförråd igår *ojoj* så mycket garn det finns där så nu blir det inte något garn inhandlat för min del till mig själv. Givetvis skall inte mina byteskompisar bli lidande för att jag har köpstopp men i övrigt. Och minst ett avslutat projekt innan något annat påbörjas. Är det rimligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0