Gårdagens stickcafé var inte som vanligt

Igår var det stickcafé men det var inte som det brukar vara. Halva butiken hade flyttat ut och åkt ner till stan. Det var en chock för mig. Hade total missat det så det blev inte inhandlat den typen av garn som jag hade tänkt och planerat. Mycket irriterande. Men det är som det är. Inget som jag kan påverka. Det är stickcafé där varannan torsdag i stället så jag får åka dit nästa vecka och se om garnet som jag behöver finns där.

Idag skall prinsen komma hem sent. Jag kanske skulle åka inom centrum och se om de har papper till mig på akademibokhandeln. Vem vet. Eller papper har de men som jag vill ha. Det kan vara slöseri med tid men samtidigt så kan det kanske finnas något. Det var ganska kul att scrapbooka och skall folrtsätta med det till helgen.

Nu skall jag ha kundtjänst och hjälpa en massa människor med deras problem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0