Resultatet av lördagens färgning.

2443f459fd1802dc6ea3e5d7acedb67e.png


Överst till vänster har vi det blå lila garnet med äggfärg överst till höger har vi det turkos rosa garnet från Kool Aid (smakerna blå hallon lime och körsbär) ner till vänster har vi det gul röda äggfärgs färgade garnet och ner till höger har vi det grön rosa där det gröna är äggfärg och det rosa jordgubbs Kool Aid.

Nu när sjalen är klar finns det helt plötsligt tid att sticka på annat. Jag har nu fått full fräs på mina SYTYCK strumpor. Är snart klar med den första foten. Åtminstone känns det så. Bara att fortsätta så har jag kanske två om ett litet tag. Dock såg jag att jag har stickat fel på strumpan men det får vara så det är bara ett livet fel och det skall ju synas att de är hemmastickade ;-)

I lördags var det army och igår hade jag träningsvärk i baken och låren så till den milda grad att jag knappt kunde sätta mig ner. I morse när jag vaknade hade jag ingen värk i baken. Skönt tyckte jag och reste mig upp. Problemet var dock att träningsvärken inte alls var borta. Den hade bara förflyttat sig så nu sitter den på insidan av låren. Och det kändes när jag gick upp...


Kommentarer
Postat av: Mor

Färgningen blev väl bra. Vad ska du nu göra med garnet?

2009-12-07 @ 12:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0