På väg till malmö och Luftslottet som sprängdes.

63fcdd5f68c437411a1063a42e5857f3.png

Nu sitter jag och prinsen på väg till malmö. Han har bjudit ut mig på bio. Vi skall se på luftslottet som sprängdes. Den sista av millenium triliogin. Det skall bli spännande. Vi har sett de första två och har de även på dvd.
Det blev ingen army idag. Inställt :-( fick ju veta det tidigare i veckan så det var ingen nyhet men tråkigt i alla fall. Jag körde 45 minuter på crossträningen i stället bättre än inget men inte alls lika kul.


I morgon kommer min svägerska C på besök. Vi skall baka julgodis. Det skall bli gott och kul. Måste bara ta mig till affären och införskaffa alla ingredienser. Det blir en hel del när man skall göra allt som är gott, eller nästan allt. Man kan ju inte skippa någon sort.


För övrigt så märks det nu att vintern är på väg. Trots massa kläder så är det kallt när man är ute. Tänk om man kunde få en vit jul. Men det är bara önsketänkande i skåne. Oh nästa stopp är malmö. 1.5 timme tills bion börjar.

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att du gillar filmen.....Jag var inte så förtjust i böckerna, men kanske är filmerna mer i min smak. Har inte sett någon. Kul att ses på perrongen i går.

2009-12-12 @ 15:12:28
URL: http://evsi.blogspot.com
Postat av: tomtan

Hälsa mamma att det är lungt! Hos mig har mailen dött och snart lär väl hela saligheten klappa ihop ;-( så är det när man har en psykopat till dator!

2009-12-13 @ 17:24:16
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Eva

Vet inte vilket byte du menar,men jag tror att hon stickade volangvantarna av det hon fick av mej,och om jag inte minns fel så har hon tackat mej

Mitt minne är bra men kort....ler!



Hoppas du gillade filmen,och vantarna du håller på med på bilden är ju jättefina !

2009-12-13 @ 21:47:27
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Eva

Vet inte vilket byte du menar,men jag tror att hon stickade volangvantarna av det hon fick av mej,och om jag inte minns fel så har hon tackat mej

Mitt minne är bra men kort....ler!



Hoppas du gillade filmen,och vantarna du håller på med på bilden är ju jättefina !

2009-12-13 @ 21:47:47
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0