Kusinbesök

Då skall jag till kusinerna i Halmstad på besök idag. Det blir jag, mor, far och litenbror. Det var först tänkt att svägerska C och Prinsen också skulle med men de jobbar så tyvärr kunde de inte deltaga.

Efter att vi har varit hos kusinerna åker vi till Ön. När vi kommer dit så är Kantor L och Prinsen redan där. De har då värmt upp huset till oss =) På öa skall vi vara ett par dagar och bara ta det lugnt. Innan det är dags att åka tillbaka till stan och verkligheten =)

Sitter och läser i min Selma, Anna och Elsie bok. Mycket intressant men bitvis lite knepig att hänga med i meningarna då de nte stavar och skriver så som vi gör idag. Men den är väl värd att läsa. Läser även en massa i min "Lär dig springa" bok. Det finns en massa matnyttigt innehåll där.

Nu skall jag strax se till att få på mig lite kläder. Tror inte det uppskattas att jag åker och hälsar på släkten i mysedress =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0