Julbord nummer två och jag hann.

0bd8ee27796d3f7885c8c96018d18286.png

 


Då sitter jag och prinsen på tåget ner till malmö. Vi skall till Moriskan med mitt jobb och äta julbord. Det skall bli kul och gott. Julbord är alltid trevligt. Skall bli intressant att se vad detta innehåller.
I morse var det army träning ute. Skönt att vara ute i friska luften det är vi på tok för lite. Dock är det så att tåget ännu inte lämnat kävlinge station. Irriterande när man har en buss att passa. Jä*la skånetrafiken. 6 minuter sena KRYPER vi från kävlinge.


Sjalen blev som synes klar. Den är stor och fin under På spåret fäste jag trådarna. Jag valde att inte blocka den då den var alldeles lagom stor när jag maskade av den. Jag fasade nämligen att den skulle vara större än vad den är.


Efter träningen idag så passade jag och prinsen på att se flickan som lekte med elden. Den var bra men män som hatar kvinnor var bättre. Efter filmen var det garn färgning som gällde för mig. Jag hade äggfärg och Kool Aid. Till detta hade jag fyra nystan ofärgat strumpgarn. Jag blev nöjd med 3 av de 4 nystanen. Får se hur de ser ut när de har torkat och jag har nystat upp det. Det första var gul och röd äggfärg, det andra var grön äggfärg och rosa Kool Aid, det tredje var blå och grön äggfärg och det fjärde var rosa och turkos Kool Aid. Kol Aid färgerna var smakerna körsbär, jordgubb och blå hallon lime. Det jag inte gillade med det rosa gröna var att färgerna flöt ihop förmycket.


Nu är det bekräftat att vi kommer missa vår buss, irriterand.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-06 @ 22:08:23
Postat av: Mor

Sjalen är jättefin. Eftersom jag saknar uppdatering. Hur mår du efter snapsen?

2009-12-06 @ 22:09:37
Postat av: Jessica

Sjalen verkar jättefin, hur har du gjort den?

2009-12-07 @ 08:14:14
URL: http://jessicaspysselhorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0