Gott nytt år =)

Jag önskar alla mina läsare ett riktigt gott nytt år. Hoppas att det nya året blir precis så som ni önskar.

Jag sitter i nuläget hos svärföräldrarna där nyåret skall firas. Det blir jag och prinsen. Svärfar, svärmor, svåger A och svägerska A. Det skall bli trevligt. Vi var här även för två år sedan och det var trevligt då och det hoppas jag att det blir i år igen.

Nyss röstade jag i SYTYCK utmaningen. Det skall bli spännande att se vem som vinner. Självklart hoppas jag på att jag vinner. Dock röstade jag inte på mig själv då det nog inte är helt i enlighet med reglerna. JAg röstade på stickmor =) Hon har jobbat hårt med sin tröja =)

Kommentarer
Postat av: Call design

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 18:47:40
URL: http://calldsgn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0