26 gram kvar och snart färdig

26 gram vägde mitt vita nystan i min SYTYCK utmaning och jag har 0,5 varv plus avmaskningen var innan den första strumpan är färdig så det känns hoppfullt att garnet skall räcka åt strumpa nummer två också. Och skulle det krisa så har jag ett extra nystan även om jag föredrar att inte använda mig av det. Sammanfattningen av detta är att det förhoppningsvis kommer att komma en bild på den första färdiga strumpan och en slutrapport på hur det har gått för mig i denna utmaning.

Det snöar i Skåne även idag och det ligger nu lite snö på gräsmattorna. Det är inte lika stora och fina flingor idag som det var igår men man kan ju inte få allting. Igår var det precis som att någon skakade ett duntäcke på ovanvåningen. Stora och fina flingor.

I morgon är det torsdag och då är det stickcafé men tyvärr så skall jag inte dit =( Jag skall istället ha tyskachatt och förbereda mig inför vår övernattningsgäst. Det är Stickmor som kommer på besök. De skall ha tjejkväll på hennes jobb och sedan sover hon över.

Kvällen idag skall dels tillbringas med box. Frågan är dock hur det skall gå efter armyn i måndags med P har jag träningsvärk i armarna och det är P som har boxen idag. Tror jag kommer att tycka synd om mina armar i morgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0