Det skall börjas i tid =)

Nu när sommarsemestern är slut så känns det lite som att det bär mot höst även om det bara är augusti fortfarande. Igår kom jag underfund med att det är 1.5 månad tills det är kallt ute igen. Jag har blivit så frusen av mig så att jag bestämde mig för att leta upp de vantar som jag köpt i höstas. Eller jag köpte ett vantkit till mig och ett till vännen M och när vi var på Lalandia i januari med hela familjen började jag sticka lite smått på vantarna men kom ingen vart dessutom så kändes det inte kul att sticka vantar när det började bli varmare och så fick jag ett par fina av min vantbyteskompis =) Men nu är jag igång och sedan i går kväll har jag kommit hela 5 cm så det går ganska fort framåt =) Ser fram emot att använda de i höst.


I går var det träning, riktigt skönt att komma igång med det igen. Har haft uppehåll under semestern... Men i kväll blir det tv slappande. Skall se klart på Tracys hämnd med Prinsen och till det så blir det stickat. Ser verkligen fram emot att komma igång med stickandet ordentligt igen. Det har ju legat lite på is under semestern, tyvärr, men nu så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0