Tillbaka till verkligheten och Prinsen på väg till Stockholm

Nu är jag på jobbet igen. Brukar ju dock spendera en stor del av min vecka här så så ovanligt är det inte :P

Åkte från svärisarna nu i morse så lite trött är man men det är smällar man får lov att ta. Helt klart är han värt det min älskling. Jag får ju inte se honom förrän på torsdag kväll sent efter stickcaféet =(

Idag är det träning som står på schemat. Annars inget. Skall försöka komma i säng tidigt oxå. Vet inte om det är möjligt :P Men friskt vågat häften vunnet =)

Såg igår hos fredriks Farmor att jag stickat fe l på hela hälen på mina strumpor så det var bara till att börja om och göra rätt. Jobbigt men det är så det är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0