Redigering av mönster

Jag började igår med andra delen av min axelvärmare. Stickade på men kom under fund med att då kommer uddarna att bli åt andra hållet. Detta har resulterat i att jag måste sticka med det röda garnet på båda sidor så kommer det vara röda uddar båda håll. Det är så spännande att se reslutatet. Stickar nästna bara på denna axelvärmaren =)

Om en liten stund skall jag iväg till Landskrona. Jag skall hjälpa vännen A med hennes papper sen skall jag till föräldrarna och slänga lite flyttkartonger. De skall flytta så i behöver rensa litegranne (läs mycket).

I kväll skall jag sitta med prinsen och se på tv och sticka. Slappa i soffan och ta det lugnt. Jag längtar till nästa helg då vi skall till stugan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0