Måttligt irriterad

Det är stickcafé idag och där hade jag tänkt införskaffa en ett paket till min hemlis samt att min kollega har beställt strumpor så överföring av pegnar var dett måste. Jag loggar in på datorn och försöker komma ut på nätet säkert 7 gånger kom det att "nätverksadress erhålles" men sedan hände inget mer. Gick och drog ut sladden till nätverket. Då kom jag online för att vara online i 20 sekunder innan jag blev utsparkad. Så höll det på 4 gånger innan jag gav upp och la mig i hallenf ör att sitta på sladden. Det är ju inte lönt att ha trådlöst nätverk om man inte kan använda det *suck*  Men jag fick mina pengar och nu kan jag köpa mitt garn =)

Fick nyss en kommentar av min mor om att hon hade hittat en hel bok med kantmaskor. Funderar på om jag skall vänta med att göra min axelvärmare tills dess eller om jag skall fortsätta med den kanten som jag har hittat och som jag är nöjd med. Jag tror att jag fortsätter. I värsta fall får man repa igen ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0