Hos svärisarna

Nu är jag hos svärisarna. Skall antagligen stannar här tills i morgon. Prinsen åker till Stockholm då med skolan och för att få träffa honom så mycket som möjligt så stannar jag här. Skall bara fixa lite grejer som jag behöver för natten.


Såg idag när jag var hos prinsens farmor att jag har stickat fel på hela hälen på min strumpa så då var det bara att repa upp. Så tråkigt men får skylla mig själv när jag inte läser beskrivn ingarna ordentligt.

Skall snart försöka övertala prinsen om att vi skall åka iväg till ica och handla middag till oss och svärfar. Kvällen här blir nog lugnt. Har inga planer på att hitta på en massa grejor. Lite sticke, tv och korsord så är jag nöjd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0