Hos söta tös

Nu är jag i Stockholm hos söta tös och D. Det är trevligt. Vi kom igår och då blev det sightsing och shopping =) Vi som inte skulle handla något här =) men det blir som det blir =)

Idag skall vi ta båten till Tallinn =) Det blir mysigt.

Jag har faktiskt inte köpt något garn än. Det kan dock bero på att den enda garnbutiken som vi gick förbi stängde kl 15 i och med att det var skärtorsdag =) Har dock skrivit ner adresserna till 3 stycken i Tallinn som ja gär lite nyfiken på att gå till. Men vi får se om det blir så.

Har börjat med mina nya strumpor igår med mitt handfärgade garn. Det blir så fint =) Är så nöjd med färgerna även om det inte blev som det var tänkt  :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Har ni handlat duktigt i Tallinn med tro:)

Skoj att ni kom på besök vi åker gärna till skåneland i sommar!

2009-04-12 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0