Hemlis 5 paket



Detta fina paketet låg i min brevlåda igår, eller på ICA låg det men det var till mig.

Det var ett nystn Online strumpgarn. Jag som stickar strumpor hela tiden så var det jättebra =) Sen var där ett nystan regnbågsgarn i gul och grönt, vet inte vad det skall bli än men det kommer fram förr eller senare =) Underbar färg. Sen var där ett nystan rött Heavens Hand. Det är samma garn som jag fick i mitt garn och chokladpaket. Jag kommer med största sannolikhet använda det bak på min axelvärmare samt som kant upptill på min sjal.

Tänkte göra som så att jag stickar först upp mitt första Heavenshand (blått) till en del sen tar jag det andra blå nystanet till den andra delen till sjalen. Sen stickar jag mittdelen i rött och fogarsamman det. Nu skall jag bara komma på hur jag skall göra för att foga samman dessa bitarna men det är ett tag tills jag kommer dit. Men det fixar sig. Funderade på att använda mig av grafting. Sen blir det till att göra vid kanten upptill så att axelvärmaren sitter skönt över axlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0