Helgens planer

Idag blir det öa. Vad skönt det skall bli. Jag hoppas på att det blir lika fint väder hela helgen som det var igår. Då var det jätteskönt väder =) Hoppas, hoppas, hoppas. Jag vill vara ute i solen och få lite färg. Kan tänka mig att sitta i trädgården och sticka och ha sköldisen på gräset så att även han får lov att leka av sig lite.


Det är ännu osäkert om det kommer att bli något eldande i kväll. På vissa ställen råder det ju totalt eldningsförbud. Får hoppas att man får ihop en liten eld i alla fall. Annars får det bli till att båla på grillen :P


Igår var det box och box är alltid trevligt. Dock kändes det lördags pass gick bättre än dagens. Det kan bero på att då gick man upp och sen tränade nu var det först hela dagen på jobbet, cykling och sen träning. Aja =) Sitter nu och väntar på att träningsverken skall komma. Den har inte kommit än så förhoppningsvis så kommer den i morgon. Det vore ju hemskt att inte få någon träningsverk alls :P


Idag är det halvdag på jobbet. Så direkt efter att jag slutar klockan 12 skall jag bege mig till ICA tillsammans med alla andra.  Skall se om jag kan hitta fisk som vi skall grilla i morgon. Måste hitta någon fyllning till det med. Frågan är bara vad. Jag vill ha ananas, lök och tomat men det fick jag inte allt för många positiva kommentarer om. Men å andra sidan, det är ju jag som lagar maten och då är det jag som bestämmer =)



Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om linnena från Forever21?

2009-04-30 @ 09:42:51
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0