Fredag och arbetsveckans sista dag =)

Idag är det fredag. Det är så skönt. Även om veckan bara varade i 4 arbetsdagar så är det skönt när helgen kommer. Skall ägna mig åt att vila upp mig. Prinsen jobbar lördag och söndag sedan åker han till Stockholm med sin skola och skall vara borta i 3 dagar. Eftersom skolan ligger ganska långt borta måste han åka redan på söndag kväll och kommer hem först på torsdag kväll och då är jag på stickcafé. Dåligt planerat men det är så det blir ibland.


Själv skall jag under dessa dagarna när han är borta träna, sticka och slappa. Lagom aktivitet med andra ord. Jobba skall jag ju också göra =)


Igår blev de inte mycket stickat. Kom hem och såg på tv och åt middag sen tog jag ett långt bad med en bra bok (God morgon Midnatt som jag fick av min Hemlis 5 kompis). Det blir så blött med sticket i badet =) I dag hade jag tänkt att det skulle bli fler maskor gjorda. Måste få fart på min aprilstickning. Borde hinna klart med dem i rätt månad. Och vill gärna vara klar med den innan nästa månads mönster kommer. Men det är ett par dagar kvar till dess.


Jag cyklade till jobbet idag med. I morse när jag satte mig på cykeln gjorde det ont i baken. Jag kan bara tänka mig hur det kommer att kännas när jag skall cykla hem * aj *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0