Anmälan till högskolan, box och cykel

Igår så var det äntligen dags för mig att gå på box igen. Det var länge sedan och verkligen välkommet. Så skönt det var. Var helt slut efteråt =)

Väl hemma försökte jag att anmäla mig till kurs till hösten. Tänkte försöka mig på att läsa danska eller tyska på distans. Men det var stört omöjligt att komma in och få det fixat men i morse gick det igenom. Egentligen var sista anmälan midnatt natten till idag men de har nu förlängt det till lunch.

I morse var jag så trött då jag hela natten försökt komma in på studera.nu så det blev ingen promenad. Detta kompenserades dock med att jag cyklade till jobbet i morse och i och med att jag cyklade hit så måste jag cykla hem för annars får jag ju inte med mig cyklen hem =)

I kväll kommer det bara stå stickning och tv och korsordsläsning på schemat. Känner för en riktig slappar kväll. Måste oxå för övrigt svara på stickameras strumpklubbstävling. Man kan ju vinna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0